BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Amaran: Blog ini hanya untuk kepuasan hati pemiliknya sahaja, tidak akademik, islamik dan politik..

Friday, August 26, 2011

Maaf Itu Sabar..


Masalah itu bisa mendatang.. Aku kini terasa bengang.. Sungguh tidak disangka ditikam dari belakang.. Sungguh aku kecewa dan terasa goyang..

Kenapa mesti begini..? Kenapa dicampuri urusan peribadi..? Kenapa seringkali manusia mendahului empunya diri..?

Kali ini bukan luahan.. Kali ini satu ratapan.. Kali ini penuh tikaman.. Kali ini aku jatuh dengan perkataan..

Urusan itu, urusan aku.. Urusan itu, urusan keluargaku.. Namun kenapa mereka bertindak melulu..?

Bukan aku ingin menyimpan rahsia.. Aku menanggung satu perkara.. Perkara yang aku perjuangkan sebatang kara.. Adakah mereka mengambil kira itu semua..?

Sudahlah kalian mendatangkan masalah kepadaku.. Peliharalah diri kalian daripada menimbulkan fitnah terhadap saudaramu.. Kesengsaraan itu hanya aku yang tahu.. Kesengsaraan itu telah ku tanggung bertahun yang lalu..

Ya Allah, aku berharap.. Tiada yang ku harap melainkan satu harapan..